U periodu Božićnih praznika, većina ljudi prestaje sa treningom. U ovom periodu, snaga, fleksibilnost i performanse aerobika su na riziku od regresa(nazadovanja) i uobičajeno je da se primeti povećanje telesne težine uzrokovano preteranim unosom hrane i nedostatkom fizičke aktivnosti. Uzevši sve to u obzir, tražili smo najbolji način kako da se vratite u formu i eleminišete sve nepravilnosti.
Pre svega, nemojte prestati da jedete! Značajno smanjenje unosa hrane može imati štetne posledice, zbog činjenice da može stimulisati gubitak mišića.

Drugo, izbegavajte preteran trening baziran na aerobiku. Takođe, trčanje više sati nije nužno najbolji način da se smanji telesna težina.

Što više vremena provedete na kardio opremi(spravama), imate manje vremena na raspolaganju za izvođenje vežbi zasnovanih na otporu.

Trening baziran na otporu se pokazalo kao najefikasniji za trošenje kalorija i poboljšanje definicije, a samim tim i najefikasniji za vraćanje figure u pređašnje stanje.

Naravno, neke kardio vežbe će pomoći u procesu trošenja kalorija, medjutim, najefikasniji je u kombinaciji sa treningom baziranom na otpor.

Štaviše, nakon duge pauze, važno je da se na početku smanji trening, a zatim postepeno poveća opterećenje. To će vam omogućiti da se efikasno prilagodite vežbama i smanjite rizik od preteranog treninga ili povrede. Predlaže se da ponovo procenite svoje sposobnosti, ponavljajući vježbe 1 max, i razvijete plan sa svojim ciljevima.

Takođe, važno je imati na umu da su fizička aktivnost i ishrana povezani jedno sa drugim za optimalne benefite, i s toga bi trebalo obratiti pažnju na ugljene hidrate i potrošnju masti, vodeći računa o tome da su izbalansirani i pored povećanog unosa voća i povrća.
Ne zaboravite fleksibilnost! Fleksibilnost se može lako poremetiti ako se ne trenira kraći vremenski period, čak i nedelju dana. Dinamično istezanje pre treninga je od suštinskog značaja za smanjenje rizika od povrede, pored statičnog istezanja kada se trening završi.
U zaključku, da bi se vratili u formu nakon božićnih praznika, ekstremne dijete i preterani trening će vam samo stvoriti više problema, kao što su povrede ili bolesti. Nasuprot tome, trebalo bi da na početku smanjite trening a onda postepeno povećavate intezitet i obim treninga, u kombinaciji sa adekvatnom ishranom.


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function presscore_get_project_link() in /srv/users/prowellness/apps/prowellness/public/wp-content/themes/dt-the7/inc/helpers.php:787 Stack trace: #0 /srv/users/prowellness/apps/prowellness/public/wp-content/themes/dt-the7/inc/helpers/blog-helpers.php(36): presscore_get_related_posts(Array) #1 /srv/users/prowellness/apps/prowellness/public/wp-content/themes/dt-the7/content-single.php(107): presscore_display_related_posts() #2 /srv/users/prowellness/apps/prowellness/public/wp-includes/template.php(724): require('/srv/users/prow...') #3 /srv/users/prowellness/apps/prowellness/public/wp-includes/template.php(671): load_template('/srv/users/prow...', false) #4 /srv/users/prowellness/apps/prowellness/public/wp-includes/general-template.php(168): locate_template(Array, true, false) #5 /srv/users/prowellness/apps/prowellness/public/wp-content/themes/dt-the7/single.php(27): get_template_part('content-single', 'post') #6 /srv/users/prowellness/apps/prowellness/public/wp-includes/templ in /srv/users/prowellness/apps/prowellness/public/wp-content/themes/dt-the7/inc/helpers.php on line 787